Екипът на Варна усвои високите стандарти на Аджибадем за обслужване на пациенти

Print

Пациентът и отношението към него бяха тема на тренинг за екипите на Аджибадем Сити Клиник Варна. Вниманието, грижата и качественото обслужване от първия миг на посрещането до изпращането бяха във фокуса на обучението, водено от Мариана Иванова, Manager Patient Experience на здравната верига.

Тя запозна колегите си от Варна със стандартите на Аджибадем, превърнали се в еталон за високо качество в здравеопазването в света и спечелили уважението на милиона пациенти от много страни. Като част от веригата и екипите на медицинския център във Варна ще се стремят да поддържат специалното отношение към хората, които търсят здравна услуга при нас.

В семинарите бяха включени и ситуации, които да помогнат в практиката. С интерес и отношение участие взеха служители от всички звена - лекари, администрация, среден медицински персонал, санитари.

Мариана Иванова запозна участниците с полезна информация за услугите, които предоставят петте лечебни заведения от веригата Аджибадем Сити Клиник - Болница Токуда, Сърдечно-съдов център, Онкологичен център, Кардиохирургична болница Бургас, Медицински център Варна. Целта е пациентите да получат най-доброто от медицинското обслужване в България.

Аджибадем Сити Клиник е най-голямата частна верига в здравеопазването у нас. Всички лечебни заведения работят с направления от Здравна каса и с широк кръг здравнозастрахователни фондове и асистанс-компании.